dinsdag 6 november 2012

DIY: metallic roze crack nails!

De trend van winter 2012-2013: Metallic Nails!

 ik heb hiervoor deze nagellakjes gebruikt:


van links naar rechts:
- doorzichtige nagellak verharder, van hema. deze gebruik ik als base coat, zodat de nagellak langer blijft zitten. (hema, 3,50 euro)
- dit kleine potje is van etos, er wat toen zo'n actie waarbij je bij besteding van een bepaald aantal euro een gratis potje nagellak kreeg, daar is deze van, dus niet meer verkrijgbaar.
-vorige week heb ik een look-a-like metallic roze crack gekocht bij kruidvat, van essece. (essece via kruidat, 1,85 euro)

eerst heb ik dus de verharder op mijn nagels gedaan, als mijn nagels wat langer worden, worden ze vaak zacht, dan kan ik ze buigen. ik vind dit echt niet fijn, dus ik heb nailharder gekocht. het is een hele fijne, je kunt hem ook gebruiken zonder nagellak eroverheen, want hij geeft je nagels een hele mooie glans. je kunt hem niet gebruiken als top coat, want dan werkt hij niet meer.




daarna heb ik de witte etos nagellak erop gedaan. misschien zie je wel een beetje dat ik ben begonnen met de nagellak iets buiten mijn nagelriemen. ik doe dit omdat als je je nagellak eraf wilt halen, er vaak nog kleine riempjes bij de buitenste randen van je nagels blijven hangen. dat vind ik heel irritant, het was een tip van Doortje (een van de beheerders).




als laatste heb ik de roze crack eroverheen gedaan. crack is een nagellak, die je in alle kleuren hebt. de crack lak je over een andere nagellak heen, en dan komen er vanzelf een soort scheuren in. (vandaar crack). dit vind ik echt heel vet!

 


deze nagels zijn heel gaaf voor een feest, maar voor school kan natuurlijk ook! het vrolijkt je saaie spijkerbroek met die trui helemaal op, echt leuk.

één nadeel: de crack is van essece (niet zo'n goed merk) en droogt heel langzaam. als je ongeveer een half uur hebt gewacht, en je gaat per ongeluk langs iets, schiet het helemaal uit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten