woensdag 7 november 2012

Twee swatches: Catrice & NYC

Ik heb twee swatches voor jullie van twee verschillende budget nagelakmerken! Een mooie blauwe van Catrice genaamd; 875 All i can blue en een van NYC; 226 Madison Avenue. Nu de swatches:

Dit is de nagellak van Catrice, met een laagje aangebracht. Hij lakt gewoon prima, alleen het drogen duurt best wel lang vind ik zelf ( ben ongeduldig, hahaha )


Hier nog even een foto van mijn nagels, sorry dat hij niet helemaal scherp is.



Dit is de swatch van de rode nagellak van NYC. Ik heb hele lelijke velletjes en nagelriemen (ik bijt niet op mijn velletjes hoor!) dus sorry daarvoor! Ook deze lakt prima, maar dekt wel wat minder.

Catrice 875 All i can blue; kost 2,60 en prima mooi lakje!
NYC 226 Madison Avenue; 2,30 deze dekt minder maar wel een fijn lakje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten