zaterdag 3 november 2012

Mijn favoriete Ipad/iphone apps

Ik heb vandaag een artikel die niet over beauty of fashion gaat! Namelijk: Mijn favoriete ipad/iphone apps! Ik heb ze allemaal voor jullie op een rijtje gezet!
Instagram! i love it! en ik geef toe: ik ben lichtelijk verslaafd..... Iedereen kent deze app wel toch? volg ons:
@beautyqueensdl
@doortje535
@eelisex







------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Twitter! deze app kent iedereen natuurlijk al! Vet handig voor op je smartphone/ipad! @beautyqueensdl @doortje535 @eelisex
(het lukte niet om facebook erbij te zetten, en we hebben geen account)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hier ben ik dus ook lichtelijk verslaafd aan... Subway surfers! Je bent een graffiti-spuiter en je wordt betrapt! rennen! ondertussen moet je over allemaal opstakels duiken en springen! heel erg leuk!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Woordjacht:Deze is erg leerzaam maar o zo leuk! Het is de bedoeling dat je tegen andere spelers een wedstrijdje doet, wie de meeste punten, dus woorden heeft wint!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Logos quiz: Deze is ook heel erg leuk! je krijgt een heel bord met logo's te zien en moet invullen welke naam het is. Als je er echt niet uitkomt zijn alle antwoorden bij google afbeeldingen te vinden ;)         

1 opmerking:

  1. Zitten een paar leuke apps bij, ik ga zo eens lekker kijken en downloaden, thanks!:D

    BeantwoordenVerwijderen