zondag 12 januari 2014

Welcome back & sorry

Hee lieve lezeressen,

Als eerst nog een gelukkig Nieuwjaar gewenst! Ik weet het. Mijn laatste post was op 19 Juli. Het spijt me!  Ik heb het erg druk en ik had bedacht om een tijdje niet te bloggen en m'n site met rust te laten, maar ik miste het bloggen. Ik ga zo vaak als het me lukt iets plaatsen, dus wel minder dan vorig jaar. Hopelijk begrijpen jullie dit. Ik ga proberen om meer op jullie blogs te reageren en meer volgers te krijgen. Zo, weten jullie mijn nieuwe voornemens ook! Liefs, Door

2 opmerkingen:

  1. Bloggen is een hobby, dus als het niet lukt of je hebt geen zin moet je het ook niet doen ;) Maar wel leuk dat je nu weer begint! Succes. X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat klopt, ik heb er veel zin in om een nieuwe start te maken!

      Verwijderen