dinsdag 4 december 2012

Gekregen van de Sint: De Douglas Makeup box

 In het andere sint artikel heb ik jullie een voorproefje gegeven van deze review, maar ik vond het wel leuk om hem in een appart artikeltje te doen. Ik heb het over een beautybox van Douglas!


Het is een nepleren koffer met van die klik opendingen (geweldige spelling)
Dit zie je als je die klikdingen hebt opgengemaakt;


WAAAUUUW omg hoeveel kleuren! ik heb ze geteld voor jullie: 48 kleuren oogschaduw! Jammergenoeg hebben ze geen namen.

Deze oogschaduw palletten kun je nog naar ze zijkant schuiven en dan zie je dit:




Sorry maar het lukte niet om de foto te draaien want de hele laptop flipte hem! Maar dit is dus wat je ziet




Helemaal onderin zit dit, een combinatie van verschillende dingen, v.l.n.r: drie oogschaduws naamloos, twee lippenstiften naamloos, twee oogpotloden naamloos, een mascara en eyeliner, drie nagellakken en een kwastje.


Dan zitten onder de oogschaduwpalleten ook nog twee palletten. Met twee blushes en 7 lipglosjes.





Dit zijn de swatches, ze zijn niet echtr goed gepigmenteerd, hier nog even op mijn hand;



Die zijn ook niet echt goed te zien.


Dit is het andere pallette



De twee blushes


Dit zijn de swatches van de blushes en die zijn ook niet goed gepigmenteerd.


Gijs vindt hem, ook mooi!


Dat is dus wat er in de hele box zit! Er komt waarschijnlijk nog een ooglook online van de oogschaduw pallettes. De box is te koop voor 35,00 euro bij de Douglas. Wat vinden jullie van de box? laat het weten bij de comments!

7 opmerkingen: