dinsdag 4 december 2012

Beauty spullen gekregen van Sinterklaas!

Sinterklaas is zoals elk jaar weer in ons land. Ik heb Vrijdag al (ja echt slecht) Sinterklaas gevierd met mijn twe kleine neefjes van 9 en 5. Dat was supergezellig! Ik heb een aantal beauty producten gekregen en ik vond het leuk om deze aan jullie te laten zien.  Over deze zwarte box hieronder vertel ik jullie in een ander artikel dat vandaag online komt!


Dit zijn de beauty spulletjes! Het zijn er niet zoveel, maar ik heb natuurlijk ook nog andere dingen gekregen van de sint.


Als eerst deze spiegel! Een handige want je kan hem omdaaien zodat je een inzoom spiegel hebt, om bijvoorbeeld je wenkbrauwen te epileren!



Dit is hem.


Dan heb ik een wenkbrauwpotloodje gekregen en hier ben ik heel blij mee! Ik had eerst dezelfde die al bijna op was en later ook kwijt was. Heel fijn om die weer te hebben. Het is nummer 03 Soft blonde.



Wauwie.



Dit is een swatch van het potlood.


En aan de andere kant zit een kammeje!



Dan heb ik dit gekregen waar ik ook superblij mee ben! Nagelriemcreme van Herome!



Het zit in zo'n leuk tubetje (schrijf je dat zo??)



En als laatste een Essie nagellakje! Een schattige baby blauwe kleur!



Dit is de swatch met 1 laagje.


Dit waren alle spulletjes. Zoals gezegd komt er straks een artikel over die zwarte box online! Ik hoop dat jullie het een leuk artikel vonden! Hebben jullie al Sinterklaas gevierd? Laat het weten bij de comments!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten