maandag 27 augustus 2012

Vanessa hudgens make up looks

Ik dacht dat jullie het wel leuk zouden vinden om wat looks te laten zien van bekende mensen, vandaag is Vanessa Hudgens aan de beurt. Ik heb een paar foto's voor jullie en daarbij ga ik vertellen wat ze opheeft en hoe ze het opheeft. Veel plezier met lezen en kijken!
Ik vind Vanessa echt een mooie meid!Ze heeft hier haar haar gekruld. Haar wenkbrauwen zijn geepileerd en bijgewerkt. Ze heeft een oogpotlood en een liner aangebracht. Daarbij een lengte mascara, ze heeft nu mooie lange wimpers. Ze heeft een mooie peachy/roze blush aangebracht en een peachy/roze lipgloss. Ze heeft een classy style.
Waauuw! hier vind ik Vanessa echt een mooie meid zeg! Als je de eerste foto ziet lijkt het wel alsof ze hier lichtere ogen heeft! Misschien heeft ze kleurlenzen in. Het is een beetje een bronze en oranje sun glow look. Ze heeft haar jukbeenderen geacentueerd met een mooie bronzer. Dan heeft ze een oranje oogschaduw en oranje lippen. Haar wenkbrauwen zijn in shape gemaakt.

 Vanessa heeft hier gekozen voor smokey eyes. Met grijs en zwart maakt ze een classy, maar toch ook feestelijke party look. De lippen zijn verder heel rustig gehouden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten