dinsdag 28 augustus 2012

Nail art inspiration: Neon french manicure

Ik zat een beetje te zoeken op internet en toen kwam ik het tegen. NEON FRENCHE MANICURE! echt een leuke zomerse niet te opvallende nagelstijl. Iedereen kent vast wel de gewone french manicure met een mooi wit randje. Maar ik vond dit eigenlijk wel een heel leuk idee! Kijk mee voor inspiratie:
Deze vond ik zelf wel heel leuk en orgineel! De meeste witte nagelak geeft een typex effect, maar dit vind ik wel heel erg leuk!

Een simpele met geel! lekker zomers en zonnig!

Dit is een regenboog french manicure, met allemaal kleurtjes (niet allemaal neon) maar ik wou hem er toch nog even bijzetten!


Ik hoop dat jullie wat inspiratie hebben opgepikt, wat vind jij van neon french manicure? laat het weten in de comments! Heb je zelf ook een leuke nail art? stuur je foto naar beautyqueensdl@gmail.com en dan maken we er een artikel van.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten