dinsdag 9 april 2013

DIY: Galaxy nails

Het is al een tijdje een trend in kleding, maar ook op de nagels! De Galaxy print! Vandaag ga ik jullie laten zien hoe je zelf Galaxy nagels kunt maken. Het is erg leuk om te doen en het doet je aan het einde erg denken aan de sterren hemel. Hopelijk hebben jullie er wat aan! Dit is het eind resultaat:



Dit is dus hoe het er bij mij uit zag! Het was de eerste keer dat ik Galaxy nails maakte, dus het is allemaal niet heel proffesioneel gedaan. En onthoud: Bij iedereen is het eindresultaat anders! Dit is wat je nodig hebt.




Als eerste een basecoat om je nagels te beschermen en een topcoat aan het einde.
 


Dit zijn alle kleuren die ik heb gebruikt. je kunt ook hele andere kleuren gebruiken zoals geel. Als je namen wilt weten van de lakjes, zet het dan even bij de comments.

Verder heb je nog nodig:

- Een sponsje
- Nagellakremover
- Wattenstaafjes


Ik gebruik een euroshopper sponsje, let er wel op dat je het schuurstukje NIET gebruikt.



Je pakt even een papiertje voor de ondergrond om de nagellak op te dippen. Eerst lak je je nagel met de basecoat.


Nu breng je een laagje aan van je basiskleur. ik gebruik donkerblauw, maar zwart is ook prima.


Nu dip je de kleuren op je papiertje, en ga je met het sponsje kleur voor kleur op je nagels dippen




Het puntje is het makkelijkste om te gebruiken.


Hier heb ik een kleur gedipt. Je kunt op elke nagel ergens anders beginnen met dippen voor een grappig effect.



uiteindelijk gaat het er zo uit zien.


Als laatste heb ik er nog een gouden glitter lak overheen gedaan en natuurlijk de topcoat.



Zo is het eindresultaat! Ik ben er erg blij mee, en vind het een leuke nail art om te maken! Voor inspiratie kun je nog even Googelen op galaxy print! Hopelijk vinden jullie het een leuke nail art.

Heb je zelf ook Galaxy nails gemaakt? Mail ons een foto! beautyqueensdl@gmail.com

Nog een fijne week

~ xoxo Doortje



8 opmerkingen: