donderdag 24 januari 2013

Unboxing Glossybox Januari 2013

Heei! Ik heb net de Glossybox binnengekregen en heb er gelijk even foto's van gemaakt! Voor de mensen die niet weten wat de Glossybox is: Een box voor 12,50 per maand met allemaal beautyproducten. Veel plezier met lezen!


Hij zit zoals gewoonlijk in deze verpakking.



Net als vorige maand zit er weer een Glossy tijdschrift bij.



OMG hij is knal roze! Hoe gaaf is dat?



Dit is de binnenkant.



Als eerst zit er een dr Van Der Hoog masker.


Dit is hoe de rest eruit ziet.



Dit is een body cleanser van Anatomicals. Hij riukt enorm lekker en fris.



Dit is een shampoo van Toni & Guy. Het verzorgt en beschermt je haar van binnen en van buiten. Ben benieuwd!



Daarna zag ik deze mooie 2 in 1 lipgloss/lipstick. Hier komt zeker nog een review over!



Toen ik deze zag moest ik lachen, want ik heb hem jammergenoeg al :(
Het is een roze crack nagellak van Golden Rose.



Dit is een bb cream van Ginvera, die zich aanpast aan je hiudskleur! Ook erg benieuwd naar!




Als laatste zat er nog een gelukskoekje bij!


Dit was alles wat erin zat. Ze zijn vergeten om er een briefje bij te doen met de prijzen, erg jammer! Je kunt de Glossybox bestellen op www.glossybox.nl

xxx Doortje

9 opmerkingen:

  1. heei doortje en elise

    super luek die beautybox! er zitten echt hele leuke dingen in!
    snel een keer samen onze nagels lakken he door!?

    xxx<3 Linde Tomlinson en Femke Horan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke inhoud!
    p.s. ik volg jullie, volg je me terug?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er zitten hele fijne producten bij! Spijtig genoeg is er nog geen glossybox in België. Liefs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben beniewd naar de lipgloss/lipstick !!

    BeantwoordenVerwijderen