zondag 6 januari 2013

review nepwimpers van www.wimperwensen.com

Van www.wimperwensen.com mochten Doortje en ik allebei een pakje nepwimpers testen. We mochten ze zelf uitkiezen. ik heb witte verenwimpers gekozen, die leken me wel heel erg gaaf. dit zijn ze: Het zijn grote uitbundige verenwimpers! In het doosje van de wimpers zit ook nog een klein tubetje transparante wimperlijm. Het aanbrengen van de wimpers gaat makkelijk, de lijm plakt ook goed. de veren zijn wat groter dan ik dacht maar hoe groter hoe beter toch? Hier is mijn oog zonder wimpers. ook bij mijn wimpers staat op de achterkant een look, hier is de look en mijn oog naast elkaar: Het zijn echt hele mooie wimpers, lekker uitbundig, perfect voor carnaval, of voor een feest natuurlijk. deze wimpers waren 6,95 euro. Op de site staan nog veel meer nepwimpers, ik vond het echt heel moeilijk om te kiezen! Het is ook heel erg fijn dat je ze 5x kunt gebruiken, zo kun je ze bijvoorbeeld naar carnaval aan, en daarna nog naar een paar feesten! Ik hoop dat jullie het een leuk artikel vonden. En kijk zelf maar eens op www.wimperwensen.com ! x Elise

1 opmerking:

  1. Wauw supergave wimpers hadden jullie allebei! Ik ga even o de site kijken voor Carnaval xx

    BeantwoordenVerwijderen