donderdag 22 november 2012

Unboxing Glossybox November!

Vandaag heb ik geen filmpje, maar een foto unboxing! De glossybox is er weer en ik vond het leuk om er foto's van te maken! Veel plezier met kijken! Ik zie nu wel alleen dat ik een product ben vergeten de fotograferen, maar ik wilde toch zo snel mogelijk het artikel plaatsen sorry!!!


Dit is hem! Gewoon roze! Maar er het is wel een speciale box want de Glossybox bestaat 1 jaar!






Zo ziet hij eruit! Het is wel een beetje onduidelijk om te zien wat erin zit, maar ik heb van de producten zelf ook foto's gemaakt!



Als eerste deze kortingsbon van de Sabon. 5 euro korting!!



Dan dit deep cleansing masker! Ben erg benieuwd of dit het perfecte masker is!



Dan deze eyeliner van het merk FASHION. Ook een swatch erbij, en hij is lekker goed gepigmenteerd en zwart.




Dan twee producten (nagellak en pigments) eentje van Parisax proffesional en eentje van Zoeva. En precies in dezelfde kleur! Heel erg leuk en mooie kleur! Nog even een inzoom foto voor de kleur!







En als laatste een Hand creme van Sabon. Hij ruikt heel erg lekker maar mijn handen zijn wel weer droog na een uurtje.



Dit zijn de prijzen, het is heel moeilijk te zien, dus hier nog even op een rijtje:

Sabon Handcreme: Fullsize 11,95 euro
Biotherm nachtcreme (vergeten te fotograferen) 50 ml 42,70 euro, en is 20 ml
Zoeva: pigment: Fullsize 3,80 euro
Parisax Nagellak: fullsize 6,50 euro
Eyeliner Fashion: Fullsize 5,00 euro
Anatomicals Masker: fullsize 1,95 euro



Dit waren dus de producten, ik ben erg blij met wat er deze maand in zit. Wil je ook een abbonement op de Glossybox? Ga dan naar www.glossybox.nl

Wat vind jij van de producten? Laat het achter bij de comments!

xx Doortje



5 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat die nagellak en pigment dezelfde kleur hebben!
    Leuke inhoud :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke producten! Ik zou wel een review willen zien van de pigments van Zoeva :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke spulletjes! Heb je zelf ook een abonnement op glossybox?!

    Liefs Anne
    Www.flavoursx.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen