woensdag 21 november 2012

DIY: Leuke kwastenpot

Ik weet nooit waar ik mijn kwasten kan bewaren, meestal lagen ze een beetje tussen mijn stash, niet echt overzichtelijk dus! Toen ik deze super simpele DIY bedacht vond ik het wel leuk om met jullie te delen! Dit is wat je nodig hebt:

- Een oude pot (of wat jij wilt gebruiken) Ik gebruik een vrij grote jampot
- Papier om er je eigen label op te maken
- Stiften/potloden om je eigen label te maken

Dit is hoe hij het er bij mij uitziet (heel simpel)


Er zitten niet al mijn kwasten in zie ik, maar het gaat om de pot. Eigenlijk hoef je er alleen maar een leuk papiertje op te plakken met een tekst of label. Op de achterkant heb ik uit pure verveling (hij was anders zo saai) nog een label geplakt:



Met mijn geweldige handschrift ;)





Hij staat zo in mijn stash, met de leuke rood/wit geruite deksel.



Dit was de DIY, ik hoop dat jullie hem leuk vonden! Waar bewaar jij je kwasten? Laat het weten bij de comments!


xoxo Doortje




Geen opmerkingen:

Een reactie posten