dinsdag 16 oktober 2012

YEEEAAAH Canon IXUS 115 HS

Oke, nee ik heb geen jackpot gewonnen, we bestaan geen 5 jaar, allemaal niet. Maar ik heb wel iets leuks voor jullie! Misschien weten sommigen van jullie wel dat mijn oplader van mijn camera kwijt is, waar ik mee kan filmen en foto's maken. Gelukkig kon ik filmen met mijn Ipad en foto's maken met mn Blackberry. Maar ja, thuis ligt zo'n mooie roze canon ixus 115 hs, die kun je daar toch niet ongebruikt laten liggen?! Ik heb het hele huis leeggehaald en ondersteboven gegooid, maar mijn oplader? nergens te bekennnen. De moed zonk me in de schoenen toen ik zag dat een nieuwe oplader 70 euro kostte op de Canon site. Dan maar op Marktplaats kijken. Zowaar twee oplader die voor mijn camera geschikt waren. MAAAAAAR: toen kreeg ik een mailtje terug! We hebben een deal, en als de betaling (10 euro) vooltooid is wordt hij zo snel mogelijk opgestuurd! Er komt dus betere kwaliteit van foto's en video's op de site. Dit is de camera die ik heb;

Geen opmerkingen:

Een reactie posten