dinsdag 30 oktober 2012

Studs

Hee, ik heb vorige week studs besteld op internet. Ik was een beetje aan het google'en voor een goede en goedkope site, ik kwam uit bij www.studskopen.nl . Ik bestelde ze, en vrijdag kwamen ze binnen. Het zijn sterretjes en puntige vierkantjes.
zo kreeg ik ze. het zijn er ongeveer 50, voor 3,75euro. exclusief verzendkosten.


 Ik vind ze hartstikke gaaf, maar nu heb ik geen idee waar ik de op moet doen. Ik heb wel Vans en All-stars, maar dat vind ik een beetje zonde, omdat ik die al leuk vind zoals ze nu zijn. Dus ik vroeg me af, weten jullie iets leuks waar ik mijn studs op kan doen?
 
 
aan de onderkant van mn studs zitten puntjes, ik weet niet precies hoe, maar hiermee prik je de studs in de stof. aan de onderkant maak je ze dan plat, zodat ze er niet scherp uitsteken en om ze goed vast te maken.
 
hier zijn nog een paar foto's van dingetjes met studs:
 
zoiets zat ik dus ook te denken voor mijn vans!

dit is ook stoer, ook leuk op de voorkant van een broek.

leuk bedacht!
 
Een leuk idee voor mijn studs? Plaats in de comments! Alles is welkom, wees creatief!
 

4 opmerkingen:

  1. Ja leuk!! Op die schoenen vind ik ze ook wel gaaf. Maybe gewoon op All-Stars ofzo?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja op een zacht telefoon hoesje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Studs zijn zo leuk, je kunt er vanalles mee! Wat heb je een leuke blog! Jammer dat je geen bloglovin hebt anders was ik je zeker gaan volgen! Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen