donderdag 18 oktober 2012

Review Rituals volumme mascara

Ik ga de Rituals macara voor jullie reviewen. Deze zat in de Glossybox van Oktober. Het is een volumme mascara.

 
Hij zit in een mooie zwarte verpakking, en ik ben eigenlijk wel benieuw of hij goed is!
 
 
Dit is de mascara, het is een gewoon normaal recht borsteltje. Het viel me wel op dat er erg veel mascara op het borsteltje komt.
 
Dit is mijn oog zonder mascara.
 
 
 
 
Dit is met een laagje. Mijn wimpers werden wel erg tegen elkaar aangeplakt en erg klonterig, dit zie je vooral in de foto met twee laagjes hier onder.
 
 
Dit is dus met twee laagjes. Rechts en in het midden zitten veel klontjes.
 
 
Mijn mening:
 
Ik vind het een prima mascara, hij is alleen wel heel klonterig, en daarom niet het geld waard. Verder is hij fijn. 
 
Wat: Rituals Volume mascara
Prijs: 15.99
Sterren: 3 van de 5
 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen