dinsdag 30 oktober 2012

Review: Essence xxxl shine lipgloss

Ik heb weer eens een review voor jullie! en dit keer van een budget lipgloss. Ik was op zoek naar een goed gepigmenteerde lipgloss die niet al te duur zou zijn! dit is mijn aankoop geworden, een lipgloss van Essence.
Een rode glimmende lipgloss dus.


Het is me niet goed gelukt om de camera schept te laten stellen op de aplicator, maar zoals je ziet het is een doodnormale.

Het is nummer 21 RED BLOSSOM

Dit is met niks op mijn lippen, ze zitten een beetje onder de velletjes :$



Je ziet het niet heel erg goed dus ik zal nog even een inzoom foto laten zien.



het lukte niet echt om een mooie foto te maken, maar dit is het uiteindelijk geworden.....


Mijn mening; Voor een bugdget (1,97) lipgloss is hij prima! Goed gepigmenteerd en mooie kleur! Ze komen ook zeker hun belofte na: xxxl shine! De aplicator is gewoon zoals altijd, en die brengt niet perfect aan. Ik geef hem 3/5 sterren! Hebben jullie ook een lipgloss van Essence? laat het weten bij de comments!



2 opmerkingen: