zondag 26 augustus 2012

Ooglook Vera Valenti palette





Ik heb vandaag een ooglook voor jullie van het Vera Valenti oogschaduw palette,deze heb ik uit de glossybox. kijk hier het filmpje: http://beautyqueensdl.blogspot.nl/2012/08/filmpje-unboxing-glossybox-augustus.html er zitten 8 oogschaduw kleuren in en 1 blush. De oogschaduws zijn bruine en bronze tinten. Dit is het palette:
Zoals je kunt zien zit er een highlighter in. (linksboven) Ik vind de kleuren chique ogen, en ze zijn perfect voor de herfst en de winter. Ik ga jullie laten zien wat ik heb gebruikt voor deze look.

Wat heb ik gebruikt?
- Het Vera Valenti oogschaduw palette
- Het oogpotlood van Vera Valenti
- The colossal volum express mascara van Rimmel (waterproof)
- Essence stay all day cream eyeshadow nr. 02 glammy goes to..
- Hema platte kwast
- Essence blending/smokey eyes brush


Wat ga je doen?
Stap 1: breng een oogschaduw basis aan (hoeft niet)
Stap 2: Zet een lijntje aan met het oogpotlood aan de bovenste en de onderste wimperrand.
Stap 3: breng de highlighter aan onder je wenkbauw.
Stap 4: Doe de gouden stay all day oogschaduw op het bewegende ooglid, gewoon overal en dit hoeft niet extra netjes.
Stap 5: Nu breng je tot aan je crease de bruine oogschaduw aan (tweede van boven in de vier van links) dit blend je goed uit met de blending kwast.
Stap 6: Doe een iets bruinere tint (eerste boven van de vier rechts) erover heen en blend dit doorelkaar. dit geeft een mooi effect.
Stap 7: Zet de lijntjes nog even een keer goed aan met het oogpotlood voor sprekendere ogen.
Stap 8: breng nu mascara aan en je bent klaar!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten